Veel gestelde vragen

V: Zou ik ook gastsprekers vanuit Nyenrode kunnen inzetten voor mijn bijeenkomst?

A: Dit behoort zeker tot de mogelijkheden, voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Events & Sales.

V: Hoe kan ik een offerte aanvragen?

A: Door  het aanvraagformulier in te vullen en op ‘verstuur’ te drukken krijgen wij u aanvraag binnen en kunnen wij de aanvraag toetsen. Wanneer onze adviescommissie een positief oordeel uitbrengt zal een offerte opgesteld worden. Wanneer u een specifieke wens heeft vragen wij u om contact op te nemen. Wij nemen graag de tijd om met u uw wensen door te spreken en te kijken wat het best passende aanbod voor uw vraag is.

V: Welke voorwaarden kent Nyenrode?

A: Wanneer de adviescommissie toestemming geeft voor uw evenement zullen wij een offerte voor u opstellen. Bij toezenden van de offerte kunnen wij u de algemene voorwaarden toesturen die op al onze reserveringen en overeenkomsten van toepassing zijn.

V: Hoe kan ik mijn reservering wijzigingen of annuleren?

A: Wijzigingen en/of annuleringen gaan in overleg met uw contactpersoon bij Nyenrode en gaan volgens de algemene voorwaarden. In alle gevallen vragen wij u om uw wijzigingen en/of annuleringen schriftelijk door te gegeven aan uw contactpersoon.

V: Heeft u een andere vraag?

A: Wij staan u graag te woord op +31 346 291211 of stuur uw e-mail naar booking@nyenrode.nl.